Vil du de unge mennesker i Hvidovre?

Brænder du for at give dit fag videre til fremtidens voksne og blive en del af et stærkt fællesskab? Så er du lige den timelærer, vi søger til Hvidovre Ungdomsskoles fritidsundervisning.

På Hvidovre Ungdomsskole har vi fokus på læring og trivsel. De unge skal møde hinanden i et fællesskab, hvor der er plads til at være sig selv. Vi, der arbejder på Ungdomsskolen, møder de unge med positive forventninger, med en involverende tilgang og vi er sammen i et fællesskab, der både er fagligt og hyggeligt.

Hvidovre Ungdomsskole søger undervisere, der brænder for deres fag og som vil bruge et par eftermiddag-/aftentimer om ugen sammen med engagerede unge, der er ønsker at fylde deres fritid med et spændende indhold.

Vi forestiller os, at du er en tydelig voksen, der er dygtig til sit fag, er god til relationer, og kan bidrage til udviklingen af Hvidovre Ungdomsskoles værdier om fællesskab, deltagelse og værtskab.

Når du underviser på Hvidovre Ungdomsskole, handler det ikke kun om det faglige, men i lige så høj grad om det sociale. De unge deltager frivilligt i vores aktiviteter i deres fritid, og deres engagement og lyst til at komme er tæt knyttet til det forhold, de har til deres underviser og det fællesskab der er på holdet. Målgruppen er unge fra 6. klasse til 10. klasse.

Vi er åben for det meste og din gode ide. Et hold kunne f.eks. være: madlavningskursus, selvforsvar, astrologi, cykel/knallert værksted, noget kreativt, science, noget aktivitet mm. Undervisningen vil få en fast ugedag og varer 2-3 timer. I perioden september 2023 til ultimo marts 2024.

Om Hvidovre Ungdomsskole:

• Årligt deltager ca. 2.500 elever i Hvidovre Ungdomsskoles aktiviteter.
  • Over 100 forskellige hold spænder over kategorier som Ungedemokrati, Boglige fag, Praksis & Kreativt, Sport & Fitness, Musik og meget mere.
  • Vi ligger i gåafstand til Avedøre Station.

Hvis du ønsker at høre nærmere om muligheder og arbejdet som timelærer, er du velkommen til at kontakte Viceskoleleder Lise Zaar på mobil 25404505 eller mail: Lza@hvidovre.dk.

Stillingerne er som udgangspunkt til besættelse pr. 1. september. Der er ansøgningsfrist: d. 3. juni 2024. Der indhentes børneattest, hvis vi beslutter at samarbejde. Samtaler afholdes løbende.

Du vil blive ansat gennem Uddannelsesforbundets overenskomst med en timeløn på 394,69 kr. inkl. forberedelse.

Senest opdateret 27.05.2024 11:24 af DFF