Du kan tilmelde på følgende måder:
• Via appen: UngApp
• På hjemmesiden www.hvidovreungdomskole.dk
• Ring på 36472650 ( tast 1)

Ungdomsskolen starter hold, hvis et tilstrækkeligt antal elever melder sig.

Studieture:
På studieture kan du enten betale det fulde beløb på én gang, betale i rater eller lave anden betalingsaftale med kontoret. Efter betaling af 1. rate er tilmeldingen bindende.

Gennemførsel af hold, weekendhold og studieture er betinget af, at tilstrækkeligt antal elever fra Hvidovre er tilmeldt inden holdstart eller tilmeldingsfristens udløb.

Der afholdes et orienterende møde inden studieture, hvor du, mindst en af dine forældre og andre pårørende skal deltage. Efterfølgende vil vi holde planlægningsmøder med dig og de andre unge.  Vi skal desuden have en skriftlig tilmelding, og for elever under 18 år skal tilmeldingen underskrives af forældrene.

Ved framelding efter udløb af 1. betalingsfrist, kan deltagerbetaling ikke tilbagebetales. Husk, at du på rejser skal bruge sundhedskort, pas og rejseforsikring. Personer uden dansk statsborgerskab eller gyldigt dansk pas kan få behov for visum ved udenlandsrejser.

Senest opdateret 16.08.2023 10:38 af DFF