Vinter-badedag

Hvem vil ikke give kroppen en ordentlig booster i den grå vintertid? Kom og prøv et dyp i det kolde vand. Mærk kroppen reagere og vågne. Dette er et tilbud for alle klasser fra 6.-10. klasse. Vi klæder om i telte og bader på Hvidovre Strand. Ungdomsskolen har en mobil sauna, som I kan varme jer i efter en tur i vandet. Det er frivilligt at gå i vandet, men alle skal have badetøj med, selvom de er usikre. Det giver mulighed for at ombestemme sig - hvilket ofte sker.

Efter endt badetur har eleverne set deres klassekammerater fra nye sider, og har en sjov dag at se tilbage på.

• Tidspunkt / Antal timer: 2 timer.  Enten 09.00-11.00, 11.00-13.00 eller 13.00-15.00
  • Antal elever: Én klasse
  • Sted: Hvidovre Strand
  • Sæson: Uge 49-51 2024 og uge 2-3 2025

Ungdomsskolen sørger for: Udstyr og lærer med ansvar for sikkerheden.

Din skole sørger for: Minimum 1 lærer/pædagog, samt badetøj, tøfler/klipklappere, badekåbe eller håndklæde. Husk varmt tøj

TILMELDING

Du tilmelder din klasse et ledigt hold nedenstående. Når du tilmelder dig skal informationer omkring din klasse udfyldes. Bemærk at det er den lærer der skal med på dagen vi skal have kontaktoplysninger på.

Du vil modtage en bekræftelse indenfor 24 timer (på nær i weekender og ferier) når din klasse er tilmeldt og ca. 14 dage før holdstart modtager du en informationsmail fra os.

Hvis der ikke er ledige hold i listen kan du sende en mail til nhv@hvidovre.dk så ser vi om det ikke er muligt at finde en enkelt åbning til jer også.

Beklager, men der er pt. ingen hold i denne liste.

Senest opdateret 25.04.2024 12:49 af DFF